tisdag 28 januari 2014

Jag har överlevt måndagen

Tisdag morgon, klockan är 8.37 och jag sitter på Headlite i väntan på min andra aktivitet för dagen. Har avverkat 20 varv simning (tog ca 30 min) och nu är det dags att få ordning på håret. Hoppas min frisör har någon kul idé på vad som ska göras den här gången. Sedan är det planering av 6ornas redovisning på torsdag, läsa deras svar på reflektionsfråga och kommentera, transport datorer och i ipads till Vasa för att de ska kunna göra klart det sista inför redovisningen och inlämningen av skriftlig redovisning på torsdagen. Sedan blir det transport tillbaka till skolan (lunden) för arbetslag och då återigen en transport in till stadshuset för möte med lr i egenskap av ombud för skolan. Första gången jag går på något sådant så det ska bli intressant. Efter det kommer det nog inte vara så mycket kvar av dagen och jag misstänker att jag kommer att sova som en stock. Känner mig redan mör efter simningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar