söndag 5 januari 2014

Söndagsångest

Söndag idag, och imorgon med.... två dagar med söndagsångest som kommer krypande ur hörnen. Sitter vid datorn och försöker strukturera upp livet så smått men finner mig hela tiden distraherad av att kolla på annat och göra annat. Hum! jag kanske ska göra ett nytt försök att skriva en blogg???? Oh så bra! Ångesten skuffas för en liten stund undan till sitt hörn. Vad ska den heta och vad ska jag skriva om? Tja, det finns ju inte så mycket annat än stickning och virkning så klart! Jaha?! Och sen då? Jo idétorkan sätter in...namn på bloggen... det får bli Malins Maskor och Stygn igen.... varför ändra på något inarbetat. Då var det så. Härmed är min nya blogg igång och förhoppningsvis kommer den fyllas med lite mer innehåll än min gamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar