måndag 6 januari 2014

Ledig måndag

Vilken bra början på dagen att få gå ut med grannen och hunden Enzo. Perfekt väder. Solen bröt igenom och vinden var inte alltför jäklig för en gångs skull. Lärde mig en ny runda på knappt 6km mellan hagar och stenmurar. Hade kunnat fortsätta gå hela dagen om det inte varit för det där problemet som brukar uppstå ca 30 min efter att jag druckit kaffe... Behöver nog inte säga mer...

Lite småfix som diskning, boka tid på spa, kolla vad som händer på fb och sedan dags för lite mat. Dags att börja tänka matlådor igen. Nåja, det blir nog bra med det. Känner fortfarande inte för att börja men jag vet att det blir bra bara jag kommer igång. 

Sätter igång en brasa i spisen och sätter mig med stickningen.  Några varv med garn och stickor gör alltid att allt känns bättre.
Undrar om jag blir klar idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar