tisdag 7 januari 2014

Lång dag

Gäsp! Känns som det är dags att krypa ner i sängen med en gång! 12 timmar på jobbet första dagen efter en lång ledighet är nog orsaken skulle jag tro. Kände mig väldigt oförberedd i morse när klockan började lysa och låta. Gillar dock min wake-up light! Skulle nog inte klara av att behöva vakna till en vanlig väckarklocka igen!

Egentligen började vi inte förrän kl 11 men jag valde ändå att åka in tillsammans med Torbjörn på morgonen för oftast hinner man inte så mycket som man skulle vilja när alla andra är på plats. Tiden tenderar att ätas upp av andra (om än och så viktiga) diskussioner och saker. Jag hann med ungefär hälften av vad jag tänkt mig att göra så det är tur att jag har lite tid imorgon förmiddag oxå.

Jaha, bäst att lyda kroppen (eller inte och ta några varv på tröjan) och gå och lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar